Eroscop este un imprint al Grupului Editorial TREI, grup apărut la jumătatea deceniului '90, într-o perioadă în care piaţa editorială românească de-abia se dezmorţea, încercând să se reabiliteze după lunga penurie de carte din perioada comunistă.

Eroscop se plasează sub semnul unei atitudini care, de la apariţie până în prezent, a constituit marca Trei: aceea de a detabuiza prin ceea ce publică anumite zone considerate problematice sau "păcătoase" ale umanului, de a ataca tematici plasate sub semnul cenzurii, de a publica texte ce nu se sfiesc să abordeze trăiri abandonate la limita reprobabilului. Un imprint "care pătrunde cu adevărat în miezul tenebros al pasiunilor omeneşti", avea să spună Pascal Bruckner în 2007, când s-a hotărât să se asocieze echipei editoriale.

Eroscop Clasic și Eroscop Contemporan sunt cele două colecții care au câștigat de-a lungul anilor un public fidel. Colecția clasică își propune să revitalizeze texte care au încântat cititorii secolelor trecute, iar colecția contemporană furnizează ingredientele ideale pentru lecturi care creează dependență: povești intense de iubire, personaje senzuale, atmosferă incendiară.


Colecţia Eroscop a fost creată de Magdalena Mărculescu şi Pascal Bruckner, în prezent fiind coordonată de Virginia Lupulescu.

Înapoi la pagina principală